Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLeština, Jan
dc.contributor.authorAmerová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-22T12:20:10Z
dc.date.available2021-11-22T12:20:10Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4439
dc.description.abstractTato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern dostal do špatné ekonomické situace. Prostředkem pro její řešení bylo rozhodnutí o prodeji 51% podílu společnosti investorovi - investiční společnosti, která se velmi významně odlišuje svými cíli. Původní mise společnosti byla podpora prodeje vozů koncernu (růst hodnoty skupiny), minimalizace nákladů a maximalizace tržního podílu. Cílem nového investora je maximalizace hodnoty společnosti a zhodnocení kapitálu. Předmětem této diplomové práce je poskytnout strategickou analýzu, předefinování obchodních strategií jednotlivých strategických obchodních jednotek v souladu s novými potřebami a požadavky v návaznosti na vstup nového investora.cze
dc.format99 s.
dc.format99 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmisecze
dc.subjectvizecze
dc.subjectfiremní strategiecze
dc.subjectobchodní strategiecze
dc.subjectfunkční strategiecze
dc.subjectstrategické řízenícze
dc.subjectstrategická obchodní jednotkacze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectlidécze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectumístěnícze
dc.subjectplánovánícze
dc.subjectprocesycze
dc.subjectkonkurenční strategiecze
dc.subjectmissioneng
dc.subjectvisioneng
dc.subjectcorporate strategyeng
dc.subjectbusiness strategyeng
dc.subjectfunctional strategyeng
dc.subjectstrategic directioneng
dc.subjectstrategic business unitseng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectpeopleeng
dc.subjectplacementeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectplanningeng
dc.subjectprocesseng
dc.subjectcompetitive strategyeng
dc.titleDiverzifikace výroby a strategie podnikucze
dc.title.alternativeDiversification of production and business strategyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11971
dc.description.abstract-translatedThis dissertation is written on the company belonging to the group of the world largest producer of passenger cars and light trucks.There were identified major problems during last few years. During the first half of 2006 there was announced a sale of 51 % of company to an investor. The original mission was to serve and support sales of concern brands. The new shareholder is an investment corporation and has already announced the expectation of high increase of volumes and also the level of profitability. The subject of this dissertation is to provide Strategic analyze and redefine the Business Strategies of the selected Strategic Business Units in accordance with new needs and requirements related to the new investorś entry.eng
dc.date.accepted2009-10-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam