Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorŠteflíčková, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-22T12:20:12Z
dc.date.available2021-11-22T12:20:12Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4441
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je provedení výzkumu na zjištění povědomí respondentů o jejich právech v oblasti ochrany spotřebitele v oblasti stravovacích služeb. Práce vznikne ve spolupráci s SOS - Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. Se Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. budou konzultovány případné nejasnosti, problémy, ale i výsledky a návrhy řešení dané problematiky. Dalším úkolem je odhalit kritické oblasti, které svou povahou přinášejí zákazníkům největší potíže. Hlavním podkladem pro zpracování a vyhodnocování dat byly vyplněné dotazníky. Na tyto dotazníky odpovídali náhodně vybraní respondenti ve Středočeském kraji.cze
dc.format82 s., 1 s. priloha: dotaznik
dc.format82 s., 1 s. priloha: dotaznik
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotrebitelcze
dc.subjectochrana spotrebitelecze
dc.subjectprava a povinnosti spotrebitelecze
dc.subjectochrana spotrebitele v Ceske republicecze
dc.subjectmarketingovy vyzkumcze
dc.subjectobjednavkacze
dc.subjectjidelni listekcze
dc.subjecthygienicke pozadavkycze
dc.subjectcenove skupinycze
dc.subjectsmluvni cenycze
dc.subjectspropitnecze
dc.subjectjunktimacecze
dc.subjectreklamacecze
dc.subjectconsumereng
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectrights and obligations of consumerseng
dc.subjectconsumer protection in the Czech Republiceng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectorderingeng
dc.subjectmenu and hygiene requirementseng
dc.subjectprice category and contract priceseng
dc.subjecttipseng
dc.subjectjunktimaceeng
dc.subjectcomplaintseng
dc.titleVybrané problémy ochrany spotřebitelecze
dc.title.alternativeChosen problems of consumer protectioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12012
dc.description.abstract-translatedThe main objective of diploma work was to determine consumers' awareness of their rights in the field of catering services in the Central Region in the Czech Republic. Another task was to detect the critical areas which have the greatest difficulty to respondents. As part of the questionnaire survey, which took place in November 2008 in the Central Region were asked 97 respondents.eng
dc.date.accepted2009-10-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam