Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorFilipová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-22T12:20:20Z
dc.date.available2021-11-22T12:20:20Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4452
dc.description.abstractKlíčové faktory ve prospěch m-Commerce jsou rychlý technický vývoj mobilních telefonů v mnoha oblastech, vysoká penetrace mobilů v populaci (v roce 2008 v ČR dokonce 129,6 aktivních SIM karet na 100 obyvatel) a mnohoúčelové využití. Mezi hlavní výhody marketingového využití m-Commerce patří slušné možnosti zacílení, rychlá odezva, velmi dobře měřitelné výsledky a také relativně nízké náklady na kreativní řešení. Široká nabídka řešení je vhodná jak pro velké, tak menší firmy. Přesto se zdá, že jeho využití zatím není v ČR příliš obvyklé.M-commerce je i součástí orientace firmy na multikanálový přístup k jejímu informačnímu systému a jeho jednotlivým aplikacím a databázím. Multikanálový přístup představuje nový charakter služeb pro zákazníky a partnery. Zákazník si vybírá kanál, který mu nejvíc vyhovuje a který je pro něj nejdostupnější po technické i finanční stránce.cze
dc.format81 s.
dc.format81 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectm-Commercecze
dc.subjectmobilní marketingcze
dc.subjectmobilní internetcze
dc.subjectmožnosti zacílenícze
dc.subjectm-Commerceeng
dc.subjectmobile marketingeng
dc.subjectmobile interneteng
dc.subjectfocus possibilitieseng
dc.titleNávrh strategie m-Commerce pro vybranou organizacicze
dc.title.alternativeA suggestion of the strategy of m-Commerce for a chosen organisationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12158
dc.description.abstract-translatedAmong the main advantages of the marketing usage of m-Commerce belong good focus possibilities, fast response, good measurable records, usability for large or smaller organizations and low expenses on creative solutions. A wide range of solutions is convenient for both, large and small companies. Nevertheless, it seems that its expansion in the Czech Republic is still quite unusual. Key factors of the success of m-Commerce are the fast technical development of mobile phones in many areas, the high penetration of mobile phones in the population ( there were 129,6/100 citizens active sim cards in the Czech Republic in 2008), and its all-purpose utilization. M-Commerce is also a part of the company´s orientation on the multi-channel access to its information system and its particular applications and database.Clients can choose the channel which they consider the most suitable and technically and financially available for their demand.eng
dc.date.accepted2009-06-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam