Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Petr
dc.contributor.authorLinhartová, Markéta
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:01Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:01Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44572
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá významem a využitím didaktických her anglického jazyka na 1.stupni ZŠ. Teoretická část se věnuje tomu, co to je didaktická hra, přibližuje její význam a podstatu her z hlediska pedagogického a psychologického. Seznamuje s vývojovými fázemi žáků na 1.stupni ZŠ a poskytuje také základní dělení her podle různých hledisek zapojení do výuky. Praktická část se věnuje rozboru pěti vyučovaných hodin v pěti různých třídách. Zabývá se otázkami týkajících se cílů výuky, využívání her v praxi a následně vymezuje základní přehled nejvíce používaných her ve výuce. Závěr práce poskytne shrnutí teoretických východisek a diskusi nad zjištěními z výzkumu.cze
dc.format76
dc.format76
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdidaktická hracze
dc.subjectvýuka cizího jazykacze
dc.subject1.stupeňcze
dc.subjectmetody a formy výukycze
dc.subjecthry ve výucecze
dc.subjectdidactic playeng
dc.subjectteaching at primary schooleng
dc.subjectgameseng
dc.subjectpupilseng
dc.subjectEnglish language lessonseng
dc.titleDidaktické hry ve výuce angličtiny na 1.st. ZŠcze
dc.title.alternativeGames in English Language Teaching at Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40636
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the importance of the didactic play in teaching and its use in English language lessons. The theoretical part defines the didactic games, characterize its meaning from the point of view of pedagogig and psychologig. It acquaints with the developmental stages of pupils in their first level of primary school and also provides a basic segmentation of games according to various aspects of involvement in teaching. The practical part is devoted to the analysis of five lessons in different classes. It deals with questions related to the objectives of teaching, practical use of games and then it defines a basic overview of the most used games in teaching¨. The end of the work offers a general overview of the information obtained in both , theoretical and practical parts, and also presents my own reflections.eng
dc.date.accepted2021-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam