dc.contributor.advisor | Dvořák, Petr | |
dc.contributor.author | Linhartová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:04:01Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:04:01Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44572 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá významem a využitím didaktických her anglického jazyka na 1.stupni ZŠ.
Teoretická část se věnuje tomu, co to je didaktická hra, přibližuje její význam a podstatu her z hlediska pedagogického a psychologického. Seznamuje s vývojovými fázemi žáků na 1.stupni ZŠ a poskytuje také základní dělení her podle různých hledisek zapojení do výuky.
Praktická část se věnuje rozboru pěti vyučovaných hodin v pěti různých třídách. Zabývá se otázkami týkajících se cílů výuky, využívání her v praxi a následně vymezuje základní přehled nejvíce používaných her ve výuce.
Závěr práce poskytne shrnutí teoretických východisek a diskusi nad zjištěními z výzkumu. | cze |
dc.format | 76 | |
dc.format | 76 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | didaktická hra | cze |
dc.subject | výuka cizího jazyka | cze |
dc.subject | 1.stupeň | cze |
dc.subject | metody a formy výuky | cze |
dc.subject | hry ve výuce | cze |
dc.subject | didactic play | eng |
dc.subject | teaching at primary school | eng |
dc.subject | games | eng |
dc.subject | pupils | eng |
dc.subject | English language lessons | eng |
dc.title | Didaktické hry ve výuce angličtiny na 1.st. ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Games in English Language Teaching at Primary School | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 40636 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the importance of the didactic play in teaching and its use in English language lessons.
The theoretical part defines the didactic games, characterize its meaning from the point of view of pedagogig and psychologig. It acquaints with the developmental stages of pupils in their first level of primary school and also provides a basic segmentation of games according to various aspects of involvement in teaching.
The practical part is devoted to the analysis of five lessons in different classes. It deals with questions related to the objectives of teaching, practical use of games and then it defines a basic overview of the most used games in teaching¨.
The end of the work offers a general overview of the information obtained in both , theoretical and practical parts, and also presents my own reflections. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |