Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorMiklíková, Lucie
dc.date.accessioned2024-03-12T10:04:40Z
dc.date.available2024-03-12T10:04:40Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44605
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá používanými metodami prvopočátečního čtení a psaní na základních školách v Českých Budějovicích a okolí. Teoretická část práce je zaměřena na představení jednotlivých metod elementárního čtení a psaní, důraz je kladen na metodu analyticko-syntetickou, metodu genetickou a metodu Sfumato. Součástí je také přehled učebních materiálů od českých nakladatelství, které jsou určeny pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku základní školy. Výzkumná část práce se zabývá mapováním používaných metod na základních školách v Českých Budějovicích a jejich okolí. K výzkumnému šetření byl použit dotazník, mapující užívané metody a učební materiály, které využívají elementaristé k výuce čtení a psaní. Výsledky výzkumu jsou prezentovány pomocí grafů a komentářů.cze
dc.format88 s.
dc.format88 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleK problematice počátečního čtení a psaní na základních školách v Českých Budějovicích a okolícze
dc.title.alternativeMajor issues relating to early reading and writingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56398
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with methods of initial reading and writing used in primary schools in České Budějovice and its surroundings. The theoretical part presents individual methods of elementary reading and writing. The emphasis is on analytical-synthetic method, genetical method and Sfumato method. The theoretical part also includes a summary of teaching materials from Czech publishers, which are intended for teaching reading and writing in the 1st class in elementary schools. The latter part of the thesis deals with mapping of methods used in elementary schools in České Budějovice and its surroundings. For the research investigation a questionnaire was used. It mapped the methods used and teaching materials, which are used by elementarists to teach reading and writing. The results of the research are presented using graphs and comments.eng
dc.date.accepted2021-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNosková, Milena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam