dc.contributor.advisor | Rokos, Lukáš | |
dc.contributor.author | Hetflajš, Patrik | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:04:43Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:04:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44608 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá využitím badatelských deníků ve volitelném přírodopisném semináři, případně při laboratorních pracích. Hlavní součástí této práce je navržení několika badatelských úloh s tématikou geologie. Téma geologie bylo vybráno, protože několik výzkumů dokládá, že atraktivita tohoto tématu není příliš vysoká, a to jak u žáků, tak samotných učitelů. Tato práce by tedy měla sloužit, jako metodická příručka pro učitele, která by napomohla problematiku geologie učit poutavější formou. Badatelské deníky umožňují žákům lépe si organizovat svou práci a systematicky si zakládat výsledky své práce. Žáci mohou badatelský deník používat, jako doplněk k tomu, co probírají na standartních hodinách přírodopisu. Učiteli tento deník může posloužit i jako hodnotící prvek souvislé práce za delší časové období. | cze |
dc.format | 59 s. (85 899 znaků) | |
dc.format | 59 s. (85 899 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | badatelsky orientovaná výuka | cze |
dc.subject | badatelský deník | cze |
dc.subject | výuka geologie | cze |
dc.subject | inquiry-based education | eng |
dc.subject | inquiry lab book | eng |
dc.subject | teaching geology | eng |
dc.title | Badatelský deník jako prostředek realizace badatelských úloh ve volitelném přírodopisném semináři | cze |
dc.title.alternative | The Inquiry Lab Book as a tool for realization of inquiry tasks in optional biology seminar | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 56413 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the application of inquiry lab book during optional biology seminar or during laboratory works. The main part of the thesis are several proposals of inquiry-based tasks with the theme of geology. The theme of geology was chosen because some researches show us that the attractiveness of geology is not high enough and geology in general is not too popular neither the pupils nor the teachers. The diploma thesis should serve as a methodical manual for the teachers that can help to teach the theme of geology more engagingly. The inquiry lab books enable students better do their work organisation and systematically gather the results of their work. The inquiry lab book can be used as an additional aid during regular biology lessons that complete the subject matter. Teachers can use the inquiry lab book as an evaluating element of the student's long-term work. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-Přn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Flašar, Jan | |