Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPexa, Petr
dc.contributor.authorHorák, Martin
dc.date.accessioned2024-03-12T10:05:17Z
dc.date.available2024-03-12T10:05:17Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44635
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá použitím interaktivních výukových aplikací ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol. V teoretické části budou popsány aktuální technologie pro interaktivní výuku. Dále bude popsána práce s prostředím Smart Notebook, zejména s jeho součástmi Smart Lab a Smart Response 2. Bude proveden výzkum zkušeností učitelů matematiky s prostředím Smart LAB a Smart Response 2. V praktické části budou vybrány vytvořené materiály z volně přístupných zdrojů, v kterých se nachází mnoho většinou starších materiálů, a bude provedena jejich evaluace. Dále bude vytvořena sada výukových aplikací pro výuku matematiky v 6. a 7. ročníku základní školy. Tyto aplikace budou následně ověřeny při mé vlastní souvislé pedagogické praxi.cze
dc.format85
dc.format85
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInteraktivní tabulecze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectDUMycze
dc.subjectSmart LABcze
dc.subjectSmart Response 2cze
dc.subjectvýukové aplikacecze
dc.subjectmatematikacze
dc.subjectInteractive whiteboardseng
dc.subjectteachingeng
dc.subjectDUMseng
dc.subjectSmart LABeng
dc.subjectSmart Response 2eng
dc.subjecteducational softwareeng
dc.subjectmathseng
dc.titleInteraktivní aplikace ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ s využitím technologie Smart Lab a Smart Response.cze
dc.title.alternativeInteractive application in teaching mathematics at the second grade of primary school using Smart Lab and Smart Response technology.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59413
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the use of interactive educational applications in mathematics teaching at the 2nd level of primary schools. The theoretical part will describe current technologies for interactive teaching. Further, the work with the Smart Notebook environment, especially its components Smart Lab and Smart Response 2 will be described. Research of mathematics teachers' experience with Smart LAB and Smart Response 2 will be conducted. In the practical part will be selected created materials from freely accessible sources, which contain many mostly older materials, and will be performed their evaluation. Further, will be created a set of educational applications for teaching mathematics in the 6th and 7th years of elementary school. These applications will then be verified in my own continuous teaching practice.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-Inncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHašek, Roman


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam