dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Čermáková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:05:41Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:05:41Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44653 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké učební materiály ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy učitelé používají a především, zda a jaké konkrétní pomůcky si vytvářejí. Dalším cílem je vytvoření sady učebních pomůcek, které se dají využít s žáky při hodinách anglického jazyka.
Teoretická část diplomové práce se věnuje charakteristice učebních materiálů pro výuku anglického jazyka na prvním stupni základní školy, především učebnicím a další doplňkovým materiálům. Zabývá se i domácími a zahraničními webovými stránkami podporujícími učitele k tvorbě vlastních učebních pomůcek.
Praktická část diplomové práce je rozdělená na dvě složky. První část se skládá ze strukturovaných rozhovorů s pěti vyučujícími základních škol. Zjišťuje, jaké pomůcky používají v jejich výuce cizího jazyka, jaké materiály si vytváří, co je hlavním důvodem tvorby těchto pomůcek a jakým způsobem je ve vyučování využívají. Druhá část je sestavená ze sady vlastních učebních materiálů pro výuku anglického jazyka na prvním stupni základní školy. | cze |
dc.format | 86 s. (111 474 znaků) | |
dc.format | 86 s. (111 474 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | učební pomůcky | cze |
dc.subject | výuka anglického jazyka | cze |
dc.subject | 1. stupeň | cze |
dc.subject | teaching materials | eng |
dc.subject | English language teaching | eng |
dc.subject | lower-primary | eng |
dc.title | Učitelem vytvořené učební materiály pro výuku cizích jazyků | cze |
dc.title.alternative | Teacher-made Materials for English Language Teaching | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 59551 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to determine which teaching materials teachers in lower primary school use for teaching English and especially whether they prepare their own materials and what those materials are. Another aim is to create a set of teaching materials that can be used with pupils in English language lessons.
The theoretical part of the thesis is dedicated to the characteristics of teaching materials for teaching English at the lower primary level, especially course books and other additional materials. It also looks into domestic and foreign web pages supporting teachers in creating their own teaching materials.
The practical part of the thesis is divided into two parts. The first part consists of structured interviews with five primary school English teachers. It surveys which teaching materials they use in their foreign language teaching, which materials they create, what is the main reason for making these materials and in which way they use them during their lessons. The second part consists of a set of teaching materials I created for teaching English at the lower primary level. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |