Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorŠťávová, Sabina
dc.date.accessioned2024-03-12T10:06:20Z
dc.date.available2024-03-12T10:06:20Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44686
dc.description.abstractDiplomová práce reflektuje situaci charakterizující situaci učitele 1. stupně základní školy v kontextu uplatňování principů společného vzdělávání. Cílem práce je zachycení vnímání podpory poskytované učitelům, kteří se podílejí na práci s dětmi začleněnými do školní výuky na prvním stupni ZŠ ve vybraném regionu, a identifikace jejich vzdělávacích potřeb (kvalitativní část výzkumu). Zároveň se práce snaží zmapovat různé vzdělávací a rozvojové potřeby, které pociťují učitelé v kontextu přípravy na práci s dětskými kolektivy, v nichž jsou začleňovaní i žáci vyžadující podporu (kvantitativní část studie). Předpolím výzkumu je teoretická část, kde jsou zmiňovány názory na uplatňování principů inkluze v českých podmínkách, analýza stávajících problémů a shrnutí požadavků na práci učitele v inkluzívní škole. Dále byl podle možností daných objektivními podmínkami realizován výzkum ve smíšeném výzkumném designu s akcentem na jeho kvalitativní část. Výstupem práce je pak zformulování doporučení pro další vzdělávání a profesní podporu učitelů.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectasistent pedagogacze
dc.subjectosoba učitele v inkluzivní školecze
dc.subjectinclusive educationeng
dc.subjectpedagogical assistanteng
dc.subjectthe figure of a teacher in an inclusive schooleng
dc.titlePotřeby pedagogů 1. stupně ZŠ v kontextu inkluzivního vzdělávánícze
dc.title.alternativeNeeds of Pedagogues at Primary School in Context of Inclusive Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag61272
dc.description.abstract-translatedThis Diploma thesis reflects the situation characterizing the position of teachers in primary schools in the context of using principles of common education. Therefore, the aim of this thesis is to describe the perception of support for teachers, who work with pupils who are integrated in the schooling process in primary schools in a chosen region, and also to identify the teachers' educational needs (the qualitative part of Diploma thesis). Moreover, the work tries to detect the educational and developmental needs in the context of teachers' preparations for a work with pupils' groups, in which there are also children who need any kind of support (the quantitative part of Diploma thesis). Firstly, some of the opinions on application of the principles of inclusion in the Czech conditions, analysis of current problems and summarizing the requirements for the work of teachers in inclusive schools are mentioned in the theoretical part of this thesis. Secondly, based on the possibilities given by the objective conditions, a research was realized in mixed research design with an emphasis on its qualitative part. Eventually, the final outcome is supposed to be a formulating of recommendations for further education and professional support for teachers.eng
dc.date.accepted2021-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam