Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDiallo, Karolina
dc.contributor.authorJarošová, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T11:48:50Z
dc.date.available2024-03-12T11:48:50Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44944
dc.description.abstractPráce se zabývá šikanou, zejména ve školním prostředí, a jejím vlivem na sociální fungování adolescenta. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku šikany, její druhy, aktéry. Následně pak na období adolescence, vývoj identity a změn, které člověka v období adolescence provází, dále pak na psychické stavy, které souvisejí se šikanou, jako například deprese a úzkost, a v neposlední řadě pak na prevenci, léčbu a následky šikany. Praktická část se skládá z přepisu tří rozhovorů s respondenty, kteří si v období adolescence prošli šikanou zejména ve školním prostředí. Rozhovory byly vypracovány s respondenty, kteří chodili do různých škol a měli různé finanční i rodinné zázemí. Zároveň se každý respondent se šikanou vypořádával jinak. Jediné, co je spojuje, byla právě ona šikana.cze
dc.format56 s. (95 802 znaků)
dc.format56 s. (95 802 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectŠikanacze
dc.subjectagresorcze
dc.subjectoběťcze
dc.subjectvlivcze
dc.subjectadolescencecze
dc.subjectvývojcze
dc.subjectdepresecze
dc.subjectúzkostcze
dc.subjectškolacze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectnásledkycze
dc.subjectBullyingeng
dc.subjectagressoreng
dc.subjectvictimeng
dc.subjectinfluenceeng
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectdepressioneng
dc.subjectanxietyeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectaftermatheng
dc.titleŠikana a její dopad na sociální fungování adolescentacze
dc.title.alternativeBullying and its impact on the social functioning of adolescenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56217
dc.description.abstract-translatedThe work deals with bullying, especially in the school environment, and its impact on the social functioning of adolescents. The theoretical part focuses on the characteristics of bullying, its types and actors. Subsequently, to the period of adolescence, the development of identity and changes that accompany a person during adolescence, then to mental states related to bullying, such as depression and anxiety, and last but not least to the prevention, treatment and consequences of bullying. The practical part consists of a transcript of three interviews with respondents, who went through bullying during adolescence, especially in the school environment.. Interviews were conducted with respondents who attended different schools and had different financial and family backgrounds. Each respondent dealt with bullying differently. The only thing that unites them was the bullying.eng
dc.date.accepted2021-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeEmrová, Nicole


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam