Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZbudilová, Helena
dc.contributor.authorBenešová, Johana
dc.date.accessioned2024-03-12T11:48:52Z
dc.date.available2024-03-12T11:48:52Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44951
dc.description.abstractPráce se zabývá literárním textem jako prostředkem environmentální výchovy v pedagogice volného času. Teoretická část popisuje pojetí environmentální výchovy a jejích cílů a environmentální výchovu a její pojetí v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Dále se teoretická část zabývá environmentální výchovou a její rolí v rozvoji osobnosti dětí předškolního věku, definuje lesní mateřské školy a jejich pedagogickou koncepci. Dále je teoretická část zaměřena na literární text jako prostředek rozvoje kompetencí v environmentální výchově a předkládá výčet a popis vybraných výukových metod vhodných pro práci s literárním textem v mateřských školách. Náplní praktické části je vytvoření sady pracovních a metodických listů a jejich ověření v prostředí lesní mateřské školy.cze
dc.format80 s.
dc.format80 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectliterární textcze
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectlesní mateřské školycze
dc.subjectmateřské školycze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmetody práce s textemcze
dc.subjectpracovní listycze
dc.subjectmetodické listycze
dc.subjectliterary texteng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectleisure educationeng
dc.subjectforest kindergartenseng
dc.subjectkindergartenseng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectmethods to work with literary texteng
dc.subjectworksheetseng
dc.subjectmethodical sheetseng
dc.titleLiterární text jako prostředek environmentální výchovy v pedagogice volného časucze
dc.title.alternativeLiterary text as a tool of environmental education in Leisure Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59012
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with literary text as a tool for environmental education in leasure education. The theoretical part describes an approach to environmental education in Framework Education Programme for Preschool Education. The theoretical part is also focused on the function of environmental education in development of personality of preschool children, defines forest kindergartens and their pedagogical approach. The theoretical part also deals with literary text as a tool to develop abilities through environmental education and offers a list and descriptions of selected educational methods useful when working with literary text in kindergartens. The content of practical part concentrates on creation of set of worskheeets and methodical sheets and their verification in a forest kindergarten.eng
dc.date.accepted2021-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeOchozka, Karel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam