dc.contributor.advisor | Chyzy, Hana | |
dc.contributor.author | Pajtlová, Caroline | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T11:48:53Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T11:48:53Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44953 | |
dc.description.abstract | Cílem výzkumné bakalářské práce je ověřit účinnost vybraných relaxačních metod na psychosociální prostředí u dětí mladšího školního věku, a na základě těchto zjištění diskutovat legitimitu vybraných relaxačních metod v rámci tanečně-pohybového kurzu dětí mladšího školního věku. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z vývojové psychologie z oblasti psychického a emočního vývoje dětí. Dále teoretická část mapuje současné vědění o tanečně-pohybové výchově a vymezuje jednotlivé vybrané relaxační metody, které byly realizovány v rámci výzkumného šetření s dětmi mladšího školního věku. V empirické části jsou uvedeny výsledky výzkumu pomocí kvantitativního dvoufázového dotazníkového šetření a techniky kvalitativního zúčastněného pozorování dětí mladšího školního věku ve třech zájmových útvarech tanečního, pohybového a gymnastického zaměření. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | meditace | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | osobní duševní pohoda | cze |
dc.subject | psychosociální prostředí | cze |
dc.subject | regulace emocí | cze |
dc.subject | relaxační metody | cze |
dc.subject | tanečně-pohybová výuka | cze |
dc.subject | technika všímavosti | cze |
dc.subject | vývojová psychologie | cze |
dc.subject | meditation | eng |
dc.subject | younger school age | eng |
dc.subject | mental personal well-being | eng |
dc.subject | psychosocial environment | eng |
dc.subject | regulation of emotions and feelings | eng |
dc.subject | relaxation methods | eng |
dc.subject | dance-movement teaching | eng |
dc.subject | developmental psychology | eng |
dc.subject | mindfulness technique | eng |
dc.title | Legitimizace vybraných relaxačních metod v rámci tanečně-pohybového kurzu u dětí mladšího školního věku | cze |
dc.title.alternative | Legitimization of selected relaxation methods within dance-movement course for children of younger school age | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59029 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the bachelor research is to verify the effectiveness of selected relaxation methods on the psychosocial environment in children of younger school age and based on these findings to further discuss the legitimacy of selected relaxation methods in the dance-movement course for children of younger school age. The theoretical part presents findings from developmental psychology in the field of mental and emotional development of children. Furthermore, the theoretical part maps the current knowledge about dance-movement education and defines individual selected relaxation methods, which were implemented in a research survey with children of younger school age. The empirical part presents the results of my research using a quantitative two-phase questionnaire survey and the technique of qualitative participatory observation of children of younger school age in three areas of interest: dance, movement and gymnastics. | eng |
dc.date.accepted | 2021-06-03 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Suda, Stanislav | |