Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChyzy, Hana
dc.contributor.authorPajtlová, Caroline
dc.date.accessioned2024-03-12T11:48:53Z
dc.date.available2024-03-12T11:48:53Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44953
dc.description.abstractCílem výzkumné bakalářské práce je ověřit účinnost vybraných relaxačních metod na psychosociální prostředí u dětí mladšího školního věku, a na základě těchto zjištění diskutovat legitimitu vybraných relaxačních metod v rámci tanečně-pohybového kurzu dětí mladšího školního věku. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z vývojové psychologie z oblasti psychického a emočního vývoje dětí. Dále teoretická část mapuje současné vědění o tanečně-pohybové výchově a vymezuje jednotlivé vybrané relaxační metody, které byly realizovány v rámci výzkumného šetření s dětmi mladšího školního věku. V empirické části jsou uvedeny výsledky výzkumu pomocí kvantitativního dvoufázového dotazníkového šetření a techniky kvalitativního zúčastněného pozorování dětí mladšího školního věku ve třech zájmových útvarech tanečního, pohybového a gymnastického zaměření.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmeditacecze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectosobní duševní pohodacze
dc.subjectpsychosociální prostředícze
dc.subjectregulace emocícze
dc.subjectrelaxační metodycze
dc.subjecttanečně-pohybová výukacze
dc.subjecttechnika všímavosticze
dc.subjectvývojová psychologiecze
dc.subjectmeditationeng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectmental personal well-beingeng
dc.subjectpsychosocial environmenteng
dc.subjectregulation of emotions and feelingseng
dc.subjectrelaxation methodseng
dc.subjectdance-movement teachingeng
dc.subjectdevelopmental psychologyeng
dc.subjectmindfulness techniqueeng
dc.titleLegitimizace vybraných relaxačních metod v rámci tanečně-pohybového kurzu u dětí mladšího školního věkucze
dc.title.alternativeLegitimization of selected relaxation methods within dance-movement course for children of younger school ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59029
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor research is to verify the effectiveness of selected relaxation methods on the psychosocial environment in children of younger school age and based on these findings to further discuss the legitimacy of selected relaxation methods in the dance-movement course for children of younger school age. The theoretical part presents findings from developmental psychology in the field of mental and emotional development of children. Furthermore, the theoretical part maps the current knowledge about dance-movement education and defines individual selected relaxation methods, which were implemented in a research survey with children of younger school age. The empirical part presents the results of my research using a quantitative two-phase questionnaire survey and the technique of qualitative participatory observation of children of younger school age in three areas of interest: dance, movement and gymnastics.eng
dc.date.accepted2021-06-03
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuda, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam