dc.contributor.advisor | Zbudilová, Helena | |
dc.contributor.author | Sedláčková, Anna | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T11:48:53Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T11:48:53Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44954 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá využitím literárního textu, jako prostředku multikulturní výchovy v pedagogice volného času. Teoretická část definuje multikulturalismus a s ním spojený pojem multikulturní výchovy, její detailnější rozpracování a zakotvení v kurikulárních dokumentech České republiky. Dále jsou uvedeny vhodné literární texty s multikulturní tematikou a vybrané výukové metody vhodné pro práci s textem v rámci volnočasové pedagogiky školních družin. Praktická část obsahuje sadu pracovních listů, které mají sloužit k rozvoji multikulturních kompetencí prostřednictvím literárního textu. | cze |
dc.format | 76 s. | |
dc.format | 76 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Multikulturalismus | cze |
dc.subject | multikulturní výchova | cze |
dc.subject | literární text | cze |
dc.subject | multikulturní kompetence | cze |
dc.subject | Multiculturalism | eng |
dc.subject | multicultural education | eng |
dc.subject | literary text | eng |
dc.subject | multicultural competence | eng |
dc.title | Literární text jako prostředek multikulturní výchovy v pedagogice volného času | cze |
dc.title.alternative | Literary text as a means of multicultural education in leisure time pedagogy | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 59032 | |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor thesis deals with the use of literary text as a mean of multicultural education in leisure time pedagogy. The theoretical part defines multiculturalism and the concept of multicultural education including its detailed elaboration and anchoring in the curricular documents of the Czech Republic. The next part mentions literary texts with multicultural themes and selected teaching methods suitable for working with text as a part of the leisure time pedagogy of school clubs. The practical part contains a set of worksheets intended to develop multicultural competencies through literary text. | eng |
dc.date.accepted | 2021-06-02 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nota, Josef | |