Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKolářová, Lucie
dc.contributor.authorKukla Lencová, Jindra
dc.date.accessioned2024-03-12T11:49:03Z
dc.date.available2024-03-12T11:49:03Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44988
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na problematiku nadspotřeby ve vztahu k člověku a jeho důstojnosti. Cílem bakalářské práce je zmapovat a charakterizovat spotřební kulturu v jejích klíčových znacích a projevech a tematizovat problém nadspotřeby v souvislosti s hodnotou člověka a lidskou důstojností. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole jsou popsány základními pojmy souvisejícími se spotřební kulturou. Druhá kapitola pokračuje vybranými typickými projevy současné spotřební kultury. Třetí kapitola se zabývá faktorem nadměrné spotřeby ve vztahu k hodnotě člověka a lidské důstojnosti.cze
dc.format43 s. (75 326 znaků)
dc.format43 s. (75 326 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnadspotřebacze
dc.subjectkonzumerismuscze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectjednorázové produktycze
dc.subjectdobrovolná skromnostcze
dc.subjecthodnota člověkacze
dc.subjectlidská důstojnostcze
dc.subjectoverconsumptioneng
dc.subjectconsumerismeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectsingle-use producteng
dc.subjectvoluntary povertyeng
dc.subjecthuman valueeng
dc.subjecthuman dignityeng
dc.titleNadměrná spotřeba jako antropologický problémcze
dc.title.alternativeOverconsumption as anthropological problemeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag62769
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis is focused on the issue of overconsumption in relation to man and his dignity. The aim of this thesis is to map and characterize consumer culture in its key features and manifestations and to thematize the problem of overconsumption in connection with human value and human dignity. The thesis is divided into three chapters. The first chapter describes the basic concepts related to consumer culture. The second chapter continues with selected typical manifestations of contemporary consumer culture. The third chapter deals with the factor of overconsumption in relation to the value of man and human dignity.eng
dc.date.accepted2021-09-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŘeháková, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam