Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOchozka, Karel
dc.contributor.authorJedličková, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T11:49:12Z
dc.date.available2024-03-12T11:49:12Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45010
dc.description.abstractPráce se zabývá sborovým zpěvem z hlediska pedagogiky volného času, přičemž se zaměřuje na sboristy mladšího školního věku. Teoreticky popisuje volný čas, pedagogiku volného času, hudbu a hudební schopnosti. Dále charakterizuje pěvecký sbor, jeho rozdělení, popisuje jej jako zájmovou činnost a uvádí zařízení, která sborový zpěv organizují. Dále pak charakterizuje mladší školní věk z hlediska vývojové a hudební psychologie. Následuje teoretický popis hudebních aktivit, které slouží k rozvoji hudebnosti, pěveckého a rytmického cítění u členů dětského pěveckého sboru.cze
dc.format32 s. (55 955 znaků).
dc.format32 s. (55 955 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthlasová výchovacze
dc.subjecthudbacze
dc.subjecthudební aktivitycze
dc.subjecthudební výchovacze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectpěvecký sborcze
dc.subjectrozvoj osobnosticze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectzpěvcze
dc.subjectvocal trainingeng
dc.subjectmusiceng
dc.subjectmusic activitieseng
dc.subjectmusical educationeng
dc.subjectschool-age childreneng
dc.subjectchoireng
dc.subjectpersonality developmenteng
dc.subjectleisure/free timeeng
dc.subjectsingingeng
dc.titlePěvecký sbor jako jedna z možností trávení volného časucze
dc.title.alternativeThe Choir as an Option of Spending Leisure Timeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63013
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the choir with respect to leisure education and focuses on school-aged singers. The first part of the thesis subscribes leisure time and leisure education, music and musical abilities theoretically. Then it characterises the choir, its division, describes it as an after-school activity and names institutions that organise choirs. It also characterises school-age with respect to developmental psychology and music psychology. Then there is a theoretical subscribe of music activities that support the development of musical abilities and singing and rhythm feeling of members of child choir.eng
dc.date.accepted2021-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavel, Tomáš Cyril


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam