Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavel, Tomáš Cyril
dc.contributor.authorStará, Daniela
dc.date.accessioned2024-03-12T11:49:14Z
dc.date.available2024-03-12T11:49:14Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45016
dc.description.abstractPráce se zabývá cíli interkulturního vzdělávání ve zkušenosti dětí z dětského domova, v Boršově nad Vltavou. Teoretická část charakterizuje problematiku multikulturní výchovy a interkulturního vzdělávání. Jsou zde základní pojmy týkající se tohoto tématu. V praktické části je historie dětských domovů a legislativa, která jejich činnost upravuje. Dětský domov Boršov je zde představen blíže, s jeho projekty a funkcí a pedagogický výzkum a jeho metody. Dále jsou zde rozhovory se čtyřmi dětmi z dětského domova v Boršově nad Vltavou. Každé dítě přineslo jiné zkušenosti a poznatky do této práce. Práce se dále věnuje škole a její výchovně vzdělávací funkci, a tomu jak ji naplňuje ve spojení s problematikou multikulturní výchovy a zda vytváří pro děti bezpečné prostředí.cze
dc.format57 s. (81 963 znaků)
dc.format57 s. (81 963 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinterkulturní vzdělávánícze
dc.subjectmultikulturní výchovacze
dc.subjectDětský domov Boršov nad Vltavoucze
dc.subjectmetody pedagogického výzkumucze
dc.subjectkvalitativní výzkumcze
dc.subjectRámcový vzdělávací programcze
dc.subjectintercultural educationeng
dc.subjectmulticultural educationeng
dc.subjectchildren´s home in Boršov nad Vltavoueng
dc.subjectpedagogical research methodseng
dc.subjectqualitative researcheng
dc.subjectthe Framework Education Programmeeng
dc.titlePřítomnost cílů interkulturního vzdělávání ve zkušenosti dětí z dětského domovacze
dc.title.alternativeThe presence of the goals of intercultural education in the Children´s home experienceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63094
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the objectives of intercultural education in the experience of children form the children´s home, in Boršov nad Vltavou. The theoretical part characterises the issues of multicultural education and intercultural education. There are basic information about this subject. The practical part contains the history of the children´s homes and the legislation that regulates their activities. The Children´s home in Boršov nad Vltavou is presented here more closely, with its projects and functions. Another chapter is dedicated to the pedagogical research and its methods. There are also interviews with four children from the children´s home in Boršov nad Vltavou. Each child brought different experiences and knowledge to this work. This part also addresses school´s educational function and how it fulfils it in connection with the issues of multicultural education and whether it creates a safe environment for children.eng
dc.date.accepted2021-05-26
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuchomelová, Věra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam