Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBlažek Iňová, Veronika
dc.contributor.authorSmrčková, Adéla
dc.date.accessioned2024-03-12T11:49:30Z
dc.date.available2024-03-12T11:49:30Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45049
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá výzkumnou otázkou možnosti využití volného času jako součást psychomotorického rozvoje dětí mladších tří let. V rámci teoretické části jsou charakterizovány pojmy volného času, jako je například důležitost vlivu rodinného prostředí na utváření vztahu k volnému času u nejmenších dětí. Výchozí otázkou, kterou si bylo hned v úvodu nutné položit je problematika toho, zda a jak mladší děti vlastně volný čas vnímají a chápou. Součástí práce je dále popis věkových období: novorozenec, kojenec a batole. Práce charakterizuje i jejich smyslový a psychomotorický vývoj. Tato tři vývojová období zároveň tvoří cílové skupiny praktické části. Dále se práce zabývá definicí hry a jejím vývojem v různých fázích života dítěte. V praktické části jsou zpracovány tři návrhy aktivit vhodných pro adekvátní psychomotorický vývoj dítěte ve volném čase.cze
dc.format48 s.
dc.format48 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbatolecze
dc.subjecthracze
dc.subjectkojeneccze
dc.subjectnovorozeneccze
dc.subjectpsychomotorický vývojcze
dc.subjectsmyslové vnímánícze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectpsychomotor developmenteng
dc.subjectnewborneng
dc.subjectinfanteng
dc.subjecttoddlereng
dc.subjectgameeng
dc.subjectsensory perceptioneng
dc.titleVyužití volného času k rozvoji psychomotorického vývoje dětí do tří letcze
dc.title.alternativeThe use of leisure time to develop psychomotor development of children under three yearseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65772
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with the research issue of the possibility of leveraging free time as a part of psychomotor development of children under the age of three. Within the theoretical part the notions of leisure time, such as the importance of the influence of the family environment on the formation of the relationship to free time in the smallest children are characterised. The question of whether and how younger children actually perceive and understand free time is the starting question that has to be asked in the introducing right now. The thesis also includes a description of age periods: newborn, infant and toddler. Bachelor thesis also characterizes their sensory and psychomotor development. At the same time, these three development periods form the target groups of the practical part. Furthermore the work deals with the definition of the game and its development at different stages of the child's life. In the practical part three draft activities suitable for the adequate psychomotor development of the child in free time are processed.eng
dc.date.accepted2021-09-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavel, Tomáš Cyril


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam