Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Vladimír
dc.contributor.authorCisárová, Jitka
dc.date.accessioned2021-11-22T12:33:51Z
dc.date.available2021-11-22T12:33:51Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4536
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce bylo provedení analýzy mikroregionu Bystřice nad Pernštejnem především z hlediska jeho využití v cestovním ruchu. Analýzy byly provedeny v oblasti přírodních předpokladů, kulturně-společenských předpokladů, historických předpokladů, infrastruktury a sportovního vyžití. Na základě analýzy byl vyhledán nevyužitý potenciál, který byl druhým cílem bakalářské práce. Součástí práce bylo provedení terénního šetření na jehož základě byla navrhnuta opatření. Poslední částí práce bylo vytvoření produktového balíčku a vytvoření jeho marketingového mixu.cze
dc.format118 s., 27 s. příloh
dc.format118 s., 27 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectmikroregion Bystřice nad Pernštejnemcze
dc.subjectterénní šetřenícze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectproduktový balíčekcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectnevyužitý potenciálcze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectmicro-region Bystřice nad Pernštejnemeng
dc.subjectfield searcheng
dc.subjectsituation's analysiseng
dc.subjectpackage of tourism serviceseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectuntapped potentialeng
dc.titlePředpoklady rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Bystřice nad Pernštejnemcze
dc.title.alternativePresumption of tourism development in selected region Bystřice nad Pernštejnemeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11852
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this thesis was an analysis of micro-region Bystřice nad Pernštejnem and an usage of data assimilation in the tourism. The analyses were performed by natural elements, cultural and social assumptions and historical assumptions, infrastructure and sporting facilities. The untapped potential was searched and based on the analysis, which was the second aim of this thesis. The next part of this work was to implement the field survey on which the measures was proposed and based on the survey. The last part of this thesis was to propose a new package of product services and the creation of the marketing mix.eng
dc.date.accepted2010-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam