Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSláma, Jiří
dc.contributor.authorPeterková, Petra
dc.date.accessioned2024-03-12T12:12:25Z
dc.date.available2024-03-12T12:12:25Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-05-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45548
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je možnost rozšíření služeb (nabídek) ve vybrané rodinné farmě (Stáj Petra Peterková). Práce je rozdělena na 3 hlavní části: teoretická část, praktická část a přílohy. V teoretické části je zahrnuto několik kapitol, viz obsah. Prv-ní kapitola obsahuje především základní pojmy a informace týkající se podnikání a vysvětlení formy živnostenského podnikání. Následující kapitola se zabývá oblastí brand marketingu, a to přímo obchodní značkou a osobní značkou s jejich specifika-cemi. Další kapitola zahrnuje analýzu podniku, která se dělí na vnitřní a vnější pro-středí. Čtvrtá kapitola obsahuje vysvětlení a tvorbu marketingového plánu, se kterým je úzce spjata navazující pátá kapitola s finančním plánem. Závěrem je zde kapitola vyčleněna samostatně pro základní informace o jezdeckém odvětví a podnikání v oblasti jezdectví. Praktická část bakalářské práce je obdobně rozdělena do několika kapitol. První i druhá kapitola se týkají popisu aktuálního stavu stáje. Představují společ-nost, finanční zajištění firmy, rozbor stávajících služeb, analýzu a vyhodnocení. Třetí kapitola je zaměřena na problematiku a stávající kritéria v oblasti konkurence na po-mezí okresů Tábor a Jindřichův Hradec. Čtvrtá a pátá kapitola se soustředí na mož-nost budoucího vývoje a rozšíření stávající stáje v oblasti služeb, nových prostor či vytvoření hipostezky pro klientelu. Příloha obsahuje důležité dotazníkové šetření (první z oblasti jezdectví, druhé z oblasti tvorby hipostezek) a interview s panem Mgr. Cimbůrkem - starostou obce Bořetín.cze
dc.format75 s. (80 588 znaků bez mezer)
dc.format75 s. (80 588 znaků bez mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectStáj Petra Peterkovácze
dc.subjectzemědělské podnikánícze
dc.subjectjezdectvícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectStáj Petra Peterkováeng
dc.subjectagricultural businesseng
dc.subjectridingeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectserviceseng
dc.titleMožnosti nabídky nových služeb u vybraného podnikucze
dc.title.alternativePossibilities of offering new services at a selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag60903
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is the possibility of expanding services (offers) in a selected family farm (Petra Peterková stable). The work is divided into 3 main parts: theoretical part, practical part, and appendices. The theoretical part includes several chapters, see content. The first chapter contains mainly basic concepts and information related to business and an explanation of the form of trade business. The next chapter deals with the area of brand marketing, directly brand and personal brand with their specifications. The next chapter includes an analysis of the company, which is divided into internal and external environment. The fourth chapter contains an explanation and creation of a marketing plan, with which the following fifth chap-ter is closely connected with the financial plan. Finally, the chapter is set aside sepa-rately for basic information to the equestrian industry or business in the field of equestrianism. The practical part of the bachelor's thesis is similarly divided into sev-eral chapters, while the first and second chapters deal with the description of the cur-rent state of the stable through the introduction of the company to financial security of the company and analysis of existing services, which passes into analysis and evaluation. The third chapter focuses on the issues and existing criteria in the field of competi-tion on the border of the districts of Tábor and Jindřichův Hradec. The fourth with the fifth chapter focuses on the possibility of future development and expansion of the existing stable in the field of services, new premises, or the creation of a hypo-trail for clients. The appendix contains an important questionnaire survey (the first in the field of equestrianism, the second in the field of hippodromes) and an interview with Mgr. Cimbůrek - the mayor of the village of Bořetín.eng
dc.date.accepted2021-06-14
dc.description.departmentFakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-disciplineAgropodnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Fakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programZemědělstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam