Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorRožnovjáková, Barbora
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:19Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:19Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45765
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjistit, jaké povědomí mají spotřebitelé o značce Fairtrade. Teoretická část se zabývá problematikou spravedlivého obchodu a značky Fairtrade. Praktická část bakalářské práce je založena na kvantitativním výzkumu s využitím elektronického dotazníku. Dotazník byl sestaven tak, aby shromáždil informace o povědomí spotřebitelů o značce Fairtrade a jejích produktech, vnímání principů spravedlivého obchodu i znalosti kampaní na podporu Fairtrade. Výsledkem výzkumu je informace, zda je povědomí spotřebitelů dostatečné. V závěru práce bude zhodnoceno, zda je potřeba posílit nástroje komunikace značky a budou navržena možná řešení na základě těchto zjištěných poznatků.cze
dc.format52 s. (71 755 znaků vč. mezer)
dc.format52 s. (71 755 znaků vč. mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFairtradové produktycze
dc.subjectmezinárodní obchodcze
dc.subjectspotřebitelské chovánícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectFairtrade productseng
dc.subjectinternational tradeeng
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titlePovědomí o Fairtrade mezi spotřebitelicze
dc.title.alternativeAwareness of Fairtrade among Consumerseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag60669
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis was to explore the level of awareness of the Fairtrade certification among Czech consumers. Theoretical basis that relates to the issue was further applied to the practical and analytical part. The practical part was based on a quantitative analysis represented by an electronic questionnaire. The respondents of the questionnaire were the final consumers in the Czech Republic and its aim was to investigate the awareness of Fairtrade certification and their perception of its standards. It further explores their knowledge of the products and support of Fairtrade principles. The results of the research will help to make necessary changes to Fairtrade business activities in order to expand and promote Fairtrade in the Czech Republic.eng
dc.date.accepted2022-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam