Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorJirsová, Pavlína
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:20Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:20Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45769
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na praktické využití marketingu ve vybrané firmě. Cílem práce je zjistit, zda firma realizuje marketingovou činnost. Pro výzkum byla použita primární data ve formě dotazníku, řízeného rozhovoru, osobního kontaktu a další formou komunikace. Dále byla využita sekundární data z propagačních prostředků firmy. Hlavním záměrem tohoto sběru dat bylo zjistit, zda firma realizuje marketingovou činnost, co o marketingu říkají a jakým způsobem ho realizují. Na základě získaných odpovědí z dotazníku a řízeného rozhovoru s pracovnicí personálního oddělení, která se nově zabývá marketingem ve firmě byly informace porovnány s odbornou literaturou. Na závěr práce byla provedena vyhodnocení marketingové činnosti a návrhy na zlepšení této činnosti ve vybrané firmě.cze
dc.format45
dc.format45
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingový informační systémcze
dc.subjectfirmacze
dc.subjectpotřeby a přánícze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová koncepcecze
dc.subjectmarketing information systemeng
dc.subjectcompanyeng
dc.subjectneed and wisheseng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing concepteng
dc.titlePraktické využití marketingu ve vybrané firměcze
dc.title.alternativePractical use of marketing in a selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61127
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focuses on the practical application of marketing in a selected company. The aim of the thesis is to find out whether the company implements marketing activities. Primary data in the form of questionnaire, guided interview, personal contact and other forms of communication were used for the research. In addition, secondary data from the firm's promotional media was used. The main purpose of this data collection was to find out whether the firm implements marketing activities, what they say about marketing and how they implement it. Based on the responses obtained from the questionnaires and from a guided interview with an HR person who is new to marketing in the company, the information was compared with the literature. At the theses end of the paper, an evaluation of the marketing activities and suggestions for improving these activities in the selected company were made.eng
dc.date.accepted2022-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam