Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFiala, Jan
dc.contributor.authorRafflová, Veronika
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:21Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:21Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45774
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o problematice práce tiskového mluvčího firmy. Cílem této práce je porovnání teoretických znalostí o této pozici s praxí mluvčího a zhodnocení současného stavu mluvčích ve středně velké firmě. Teoretická část je věnována charakteristice tiskových mluvčích, možnostem jejich vzdělávání a jeho komunikaci s médii a s veřejností. Dále se zabývá legislativou, která ohraničuje jejich práci a organizacím, které sdružují mluvčí a ostatní pracovníky v oblasti public relations. V praktické části je popsán běžný pracovní den mluvčího ve firmě. Pomocí řízeného rozhovoru a dotazníku byly zjištěny problémy, které mohou mluvčí v praxi čekat a návrhy jejich řešení. Dále je práce zaměřena na uplatnění tiskových mluvčích na trhu práce. Výsledky popisují stav vzdělávání tiskových mluvčích v oblasti public relations jejich komunikace se zúčastněnými stranami a navrhují řešení pro zlepšení těchto faktorů.cze
dc.format47 s.
dc.format47 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttiskový mluvčícze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectmédiacze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectnástroje komunikacecze
dc.subjectspokespersoneng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectmediaeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjecttools of communicationeng
dc.titleTiskový mluvčí firmycze
dc.title.alternativeCompany spokespersoneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63672
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the issue of the work of the company spokesperson. This thesis aim is to compare the theoretical knowledge of this position with the spokesperson´s practice and evaluation of the current level of the speaker in a medium-sized company. The theoretical part is devoted to the characteristics of spokespersons, their educational opportunities, and their communication with the media and the public. It also deals with legislation that limits their work and organizations that associate spokesman and other PR workers. The practical part describes the working day of the spokesperson in the company. A controlled interview and a questionnaire identified problems that speakers can expect in practice and suggestions for their solutions were found. The thesis is also focused on applying spokespersons into the labor market. Results describing the current state of their education in PR and communication with stakeholders are evaluated which leads to recommending solutions for improving these factors.eng
dc.date.accepted2022-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam