Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorStraková, Eva
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:23Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:23Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45782
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá fairtradovými produkty v konkrétním obchodním řetězci. Hlavním cílem je průzkum o povědomí fairtradových produktech v maloobchodním řetězci Kaufland. Práce pojednává o důležitosti významu konceptu Fairtrade, rozpoznáváním fairtradových produktů a o důvodech rozšíření mezi povědomí spotřebitelů. Dále je zaměřena na marketingový výzkum. Data jsou získána prostřednictví dotazníkového šetření, které odhaluje chování nakupujících faitradové výrobky v maloobchodním řetězci Kaufland. Na základě výsledků jsou navržena případná doporučení, jak produkty zviditelnit a zvýšit povědomí mezi spotřebiteli.cze
dc.format41s. (49 567 znaků)
dc.format41s. (49 567 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFairtradecze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectpovědomícze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectFairtradeeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectawarenesseng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titlePovědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězcicze
dc.title.alternativeThe awareness of fairtrade products in the selected retail chaineng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64038
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with Fairtrade products in a specific retail chain. The main goal is a survey on the awareness of Fairtrade products in the retail chain Kaufland. The work discusses the importance of the Fairtrade concept, the recognition of Fairtrade products and the reasons for the spread among consumer awareness. It is also focused on marketing research. The data are obtained through a questionnaire survey which reveals the behaviour of shoppers of Fairtrade products in the retail chain Kaufland. Based on the results, possible recommendations are proposed on how to make the products visible and raise awareness among consumers.eng
dc.date.accepted2022-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam