Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorLhoták, Jakub
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:23Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:23Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45783
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá postavením privátní značky na trhu. Hlavní cílem této práce je zjistit pohled spotřebitelů na privátní značku vybraného maloobchodního řetězce v České republice. Teoretická část se zaměřuje na pojem značka a jak je definován. Práce se dále zaměřuje na charakteristiku spotřebitelů a marketingový výzkum. V praktické části byl využit marketingový průzkum. Bylo provedeno dotazníkové šetření mezi spotřebiteli maloobchodního řetězce LIDL pro sběr dat. Výsledky jsou poté zpracovány pomocí grafů. Na základě výsledků práce navrhuje kroky ke zlepšení prezentace značky, její design a následný prodej privátní značky ve svém maloobchodním řetězci.cze
dc.format51 s.
dc.format51 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprivátní značkacze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectmaloobchodní řetězeccze
dc.subjectpozice na trhucze
dc.subjectmarketingový průzkumcze
dc.subjectprivate labeleng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectretail chaineng
dc.subjectmarket positioneng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titlePostavení vlastních značek obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of a private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64040
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the position of a private label on the market. The main aim of this thesis is to find out the view of consumers on the private label of a selected retail chain in the Czech Republic. The theoretical part focus on the concept of brand and how it is defined. The work also focuses on consumer characteristics and marketing research. In the practical part, a marketing survey was used. A questionnaire survey conducted among consumers of retail chain LIDL was used for data collection. The results are then processed using graphs. Based on the results, this thesis suggests steps to improve the brand presentation,its design and subsequent sale of the private label in its retail chain.eng
dc.date.accepted2022-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam