Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorHubáčková, Petra
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:23Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:23Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45784
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit doporučení pro rozvoj vlastních značek maloobchodního řetězce. Dílčím cílem je zjistit postoje spotřebitelů k privátním značkám na území České republiky a dále zjistit jejich názory na privátní značky vybraného maloobchodního řetězce. Pro tuto práci byl vybrán maloobchodní řetězec Kaufland v. o. s. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část práce se zabývá zejména pojmem privátní značka. Dále řeší pojmy jako značka, historii, vývoj a druhy značek a privátních značek či marketingový výzkum. Praktická část práce je věnována představení vybraného maloobchodního řetězce. Jedná se o maloobchodní řetězec Kaufland v. o. s. Následně jsou zde představeny také privátní značky tohoto řetězce, některé jsou detailněji popsány pro lepší představu čtenáře o sortimentu řetězce. Jsou to značky jako například K-Classic, SWITCH ON, K-Bio, Cultura Vini či Kuniboo. Podstatnou část práce tvoří analýza výsledků z provedeného dotazníkového šetření na téma Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce, na základě kterého došlo k vypracování návrhu pro rozvoj privátních značek daného řetězce.cze
dc.format63 s. (99 707)
dc.format63 s. (99 707)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprivátní značkacze
dc.subjectvlastní značkacze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectmaloobchodní řetězeccze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectconsumereng
dc.subjectprivate labeleng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectretail chaineng
dc.titlePostavení vlastních značek maloobchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of a private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64042
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this bachelor thesis is to suggest how to improve private labels development in the selected retail trade. The partical aims are find out how consumers perceive private labels and what is their place in the market. This thesis is devided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part is focused on terms like private label, brand, marketing research etc. Practical part is about private labels of one selected retail trade. In this case it is Kaufland and private labels in their range of goods. The main method used in practical part is collecting data in quantitative marketing research. The marketing research is realized online at Google Forms. The questionnaire is composed of 21 questions and it was filled with 178 respondents. The main recommendations for retail chain Kaufland and their private labels development based on marketing research are better propagation and better desing of packaging. Private labels are generally quite popular. Main reasons for buying private labels products are good quality and favourable prices.eng
dc.date.accepted2022-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam