Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMaříková, Monika
dc.contributor.authorRaddová, Veronika
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:26Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:26Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45795
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvořit business model začínajícího podniku, který bude sloužit jako opora při zakládání a následnému provozu fitness studia. Na základě nových informací získaných v teoretické části práce, je v praktické části sestaven business model podniku "Jedem v tom spolu" a provedena SWOT analýza. Z analýzy byly zjištěny silné a slabé stránky, a jaké jsou hrozby a příležitosti v daném odvětví. Součástí praktické části je také vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na potencionální klienty podniku. Na základě vyhotoveného modelu a zpracování finanční části se projekt nejeví jako reali-zovatelný a udržitelný, tudíž se nevyplatí s projektem pokračovat.cze
dc.format52 s. (63 361 znaků)
dc.format52 s. (63 361 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectBusiness modelcze
dc.subjectzaložení podnikucze
dc.subjectplánovánícze
dc.subjectBusiness modeleng
dc.subjectstarting a businesseng
dc.subjectplanningeng
dc.titleTvorba business modelu vybraného začínajícího podnikucze
dc.title.alternativeBusiness model of a selected start-up companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64100
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this thesis is to create a business model in a fitness industry. This model serves as a support for creation and operation of the potential fitness. "Let's go together" model is presented in the practical part, based on a newly acquired information summarized in the theoretical part of this thesis. As a part of this model, the analysis of the internal and external market environment has been performed using analytical tool SWOT analysis. The analysis identifies strengths and weaknesses, and what is threats and opportunities in the area. The practical part also contain a research and an outcome of a survey focused on potential clients of the firm. Based on the created business model, the firm doesn't appears to be feasible and sustainable, therefore it is not worthwhile to implement the project.eng
dc.date.accepted2022-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam