Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrchota, Jaroslav
dc.contributor.authorČarek, Martin
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:31Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:31Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45808
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce s názvem "Marketingová strategie neziskové organizace" bylo najít vhodnou marketingovou strategii pro námi zvolený podnik s využitím analýz z marketingového prostředí a výzkumu trhu. Organizace se nachází v oblasti poskytování služeb a zaměřuje se na vzdělání a zábavu. Teoretická část práce je zaměřena na popis problematiky neziskového sektoru a jeho zásad pro tvorbu marketingové strategie. Je zde definován marketingový mix, analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. V praktické části je popsána činnost neziskové organizace DDM Písek a je provedena situační analýza prostředí, která zahrnuje SWOT analýzu a analýzu marketingového mixu. Následuje dotazníkový průzkum, který zjišťuje informace o povědomí veřejnosti o čin-nostech DDM Písek. Na základě zjištěných výsledků z těchto analýz a výsledků vlastního marketingového průzkumu je poslední část zaměřena na návrh a doporučení pro vylepšení marketingové strategie této organizace.cze
dc.format65 s. (93 758)
dc.format65 s. (93 758)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpříspěvková organizacecze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectcontributory organizationeng
dc.subjectmarketing stratégyeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectSWOT analysis.eng
dc.titleMarketingová strategie příspěvkové organizacecze
dc.title.alternativeMarketing Strategy of the Contributory Organizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64240
dc.description.abstract-translatedThe aim of the Bachelor thesis called "Marketing Strategy of the Contributory Organizati-on" was to find a suitable marketing strategy for a chosen company using analyzes from the marketing environment and market research. The organization is located in the field of service provision and focuses on education and entertainment. The theoretical part is fo-cused on the description of the non-profit sector and its principles for creating a marketing strategy. The marketing mix, analysis of the competitive environment and marketing re-search are also defined there. The practical part describes the activities of the non-profit organization DDM Písek and deals with a situational analysis of the environment, which includes SWOT analysis and analysis of the marketing mix. The following is a questi-onnaire survey that obtained information about public awareness of DDM Písek's acti-vities. Based on the results of the analyzes and the results of marketing research, the last part of the thesis focuses on the proposal and recommendations for improving the marke-ting strategy of the organization.eng
dc.date.accepted2022-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam