Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorDvořáčková, Natálie
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:41Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:41Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45835
dc.description.abstractBakalářská práce na téma Projekt rozvoje pivního turismu na Táborsku mapuje současný stav pivního cestovního ruchu a jeho možnou inovaci na vymezeném území jižních Čech. Táborsko bylo vybráno z důvodu velkého potencionálu v této oblasti cestovního ruchu, na jeho území se nachází mnoho pivních atraktivit: 9 pivovarů, sladovna, muzeum pivovarnictví, pivní lázně, pivní cyklostezky a také se ve městě Tábor každoročně konají pivní slavnosti. Práce se zabývá analýzou těchto atraktivit a pomocí kvalitativních rozhovorů s osobami z oboru zjišťuje, co by bylo pro pivní cestovní ruch přínosem. Zjištěním je, že největším problémem je nepropojenost a nepřehlednost těchto atraktivit. Závěr práce je věnován možným projektům, které by atraktivity propojily a pomohly tak pivnímu cestovnímu ruchu na Táborsku.cze
dc.format56 s. (84 294 znaků vč. mezer)
dc.format56 s. (84 294 znaků vč. mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectGastronomický cestovní ruchcze
dc.subjectpivní cestovní ruchcze
dc.subjectTáborskocze
dc.subjectkvalitativní výzkumcze
dc.subjectGastronomic tourismeng
dc.subjectbeer tourismeng
dc.subjectTáboreng
dc.subjectqualitative researcheng
dc.titleProjekt rozvoje pivního turismu na Táborskucze
dc.title.alternativeProject of development of the beer tourism in Tábor regioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag66936
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor's thesis was to explore a potential development of beer tourism district of Tábor. The theoretical part summarizes information about gastronomic tourism, beer tourism and information services. In the practical part of the bachelor these, an analysis of beer tourism in the Tábor region was first performed. The practical part contains interviews with individual brewers about their brewery businesses, products, social media, a behavior of the visitors and other information about their activities. It further explores whether greater promotion and cooperation among the breweries in Tábor district would contribute to their growth. At the end of the work, three proposals were developed: profile on the Instagram social network, brochure about beer tourism in the Tábor region, and the last is creation of two cycle paths connecting these places.eng
dc.date.accepted2022-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam