Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorPeštová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-22T12:34:12Z
dc.date.available2021-11-22T12:34:12Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4589
dc.description.abstractVyužívání nástrojů komunikačního mixu je pro firmy prosazující se na trhu velice důležité. Nástroje jsou využívané z důvodu dostatečné informovanosti veřejnosti. Díky nim firma dokáže ovlivnit nákupní chování zákazníků. Cílem bakalářské práce je analyzovat rozdíly v komunikačním mixu v podnicích služeb. Stanovit výhody a nevýhody v rámci různě organizovaných podnikatelských subjektů a navrhnout zlepšení kvality komunikačního mixu. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány způsoby a druhy používání nástrojů komunikačního mixu. Návrh opatření na zlepšení kvality komunikačního mixu byl stanoven s ohledem na finanční možnosti podnikatelských subjektů.cze
dc.format73 s., 23 s. příloh
dc.format73 s., 23 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectdrobné podnikycze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectřízený rozhovorcze
dc.subjectcommunications mixeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectsmall businesseseng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectguided intervieweng
dc.titleNástroje komunikačního mixu v drobných podnicíchcze
dc.title.alternativeTools of the communication mix of small businesseseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14732
dc.description.abstract-translatedUse of tools of communication mix for companies promoting the market is very important. Tools are used because of insufficient public awareness. Thanks to them, the company is able to influence the buying behavior of customers. The aim of this work is to analyze the differences in the communications mix of business services. Determine the advantages and disadvantages of the different business entities organized to design and improve the quality of the communication mix. For analysis were selected three companies, which were examined ways and modes of use of tools of communication mix. Draft measures to improve the quality of the communication mix was determined having regard to the financial possibilities of business.eng
dc.date.accepted2010-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam