Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorMaříková, Monika
dc.date.accessioned2021-11-22T12:34:12Z
dc.date.available2021-11-22T12:34:12Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4590
dc.description.abstractCílem práce je vytvoření podnikatelského záměru na základě potřeb zákazníkůcze
dc.format67 s
dc.format67 s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodnikatelský záměrcze
dc.titleAnalýza potřeb zákazníků ve vztahu k podnikatelskému záměrucze
dc.title.alternativeAnalysis of customers´ needs in relation to business planeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14733
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the creation of the business plan with regard to customer needs. The aim is to create such a business plan that would satisfy the entrepreneur herself, but would also satisfy the needs of customers who enjoy active and healthy lifestyle. The aim of the thesis is to identify and analyze needs of potentional customers and on this knowledge basis create a business plan that satisfies these needs. Results of this effort should be a business plan, which could be used as a basis for successful enterprise.eng
dc.date.accepted2010-06-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam