Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorHyánková, Jitka
dc.date.accessioned2025-03-06T07:59:11Z
dc.date.available2025-03-06T07:59:11Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46067
dc.description.abstractová práce Dětská univerzita z pohledu mezipředmětových vztahů popisuje akti-vity, které je možno využít mezipředmětově v rámci poznávání světa. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce analyzuje poznatky v rámci neformálního vzdělávání, pohled na vzdělávání z oblasti didaktiky, charakterizuje vzdělávací oblasti matematika a její apli-kace, jazyk a jazyková komunikace, člověk a jeho svět a umění a kultura z Rámcového vzdělávacího programu. Dále se zabývá motivací, organizačními formami výuky, mezi-předmětovými vztahy v rámci dětské univerzity, neformálním vzděláváním a integrova-nou výukou. Praktická část se zaměřuje na výukovou lekci ?Obeplujeme svět s chobotnicí? v rámci dětské univerzity. Je rozdělena do tří částí. V první jsou rozebrány jednotlivé aktivity na stanovištích, ve druhé jsou rozebrány aktivity, které jsou zaměřené na frontální vyučo-vání. V poslední části je rozebrán průběh dětské univerzity.cze
dc.format84 s.
dc.format84 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmezipředmětové vztahycze
dc.subjectintegrovaná výukacze
dc.subjectdětská univerzitacze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectneformální vzdělávánícze
dc.subjectrámcový vzdělávací programcze
dc.subjectcross-subject relationseng
dc.subjectintegrated teachingeng
dc.subjectChildren´s Universityeng
dc.subjectmotiva-tioneng
dc.subjectinformal educationeng
dc.subjectthe framework curricula for school educationeng
dc.titleDětská univerzita z pohledu mezipředmětových vztahůcze
dc.title.alternativeChildren's University from the point of view of interdisciplinary relationseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag62974
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis ?The Children´s University from the Perspective of the Cross-Subject Relations? describes the activities which can be used in the cross-subject curriculum in connection with exploring the world. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part analyses the findings within the scope of informal education and it also discusses the idea of education with respect to didactics. It characterizes the educa-tional area of mathematics and its applications, language and language communication, men and their world, as well as art and culture within the framework curricula for school education. Last but not least, it deals with motivation, the organizational forms of teach-ing, the cross-subject relations within the Children´s University, the informal education, and the integrated teaching programme. The practical part concentrates on the teaching lesson ?Sailing around the World with an Octopus? as part of the Children´s University. It is divided into three sections. In the first section particular activities are evaluated at the checkpoints. The second section examines the activities aimed at the frontal teaching. In the third section the course of the Children´s University is analysed.eng
dc.date.accepted2022-01-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSamková, Libuše


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam