Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVácha, Zbyněk
dc.contributor.authorDokulilová, Petra
dc.date.accessioned2025-03-06T07:59:16Z
dc.date.available2025-03-06T07:59:16Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46081
dc.description.abstractHlavním cílem práce je zhotovení nabídky vzdělávacích aktivit pro primární stupeň základních škol, které budou využitelné v prostředí školní zahrady. Zároveň v nich budou uplatněny mezipředmětové vztahy. Výběr témat probíhal na základě analýzy Rámcového vzdělávacího programu a učebnic nakladatelství FRAUS. Součástí šesti okruhů vzdělávacích aktivit jsou podrobné pokyny k realizaci, pracovní listy a další didaktické pomůcky. Všechny aktivity byly ověřeny přímo na školní zahradě ZŠ Horka-Domky, Třebíč. Na testování participovali žáci třetího a pátého ročníku ZŠ. Úspěšnost byla vyhodnocována systémem pre-test (test vstupních znalostí) a post-test (test výstupních znalostí), realizovaný před výukou a týden po ní. U výtvarné výchovy byl použit dotazník s otázkami na oblíbenost hodiny a spokojenost s vlastním výtvorem. Z výsledků vyplývá, že vstupní znalosti žáků byly na velmi vysoké úrovni. Největšího zlepšení dosáhli u vzdělávacích aktivit zabývajících se anglickými slovíčky a měřením. Dle dotazníku byla hodina výtvarné výchovy hodnocena jako zábavná. Žáci oceňovali práci ve venkovním prostředí.cze
dc.format61 s.
dc.format61 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní zahradacze
dc.subjectinterdisciplinární výukacze
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectprimární stupeň základní školycze
dc.subjectpre-testcze
dc.subjectpost-testcze
dc.subjectschool gardeneng
dc.subjectinterdisciplinary teachingeng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectpre-testeng
dc.subjectpost-testeng
dc.titleInterdisciplinární výuka v prostředí školních zahrad na primárním stupni základních školcze
dc.title.alternativeInterdisciplinary teaching in the environment of school gardens on primary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag63240
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the work is to make an offer of educational activities for primary school, which will be used in the school garden environment. At the same time, it will be applied intersubject relations in them. The selection of the topics was based on an analysis of The Framework Educational Program and textbooks of FRAUS publishing. The six areas of educational activities include detailed instructions for realization, worksheets, and other teaching aids. All activities were verified in the school garden of Horka-Domky, Třebíč primary school. On the testing participated pupils in the third and fifth year of primary school. Success was evaluated by pre-test (test of input knowledge) and post-test (test of output knowledge), realized before the teaching and a week after. For the Art lesson was used a questionnaire about the popularity of the lesson and satisfaction with their own artefact. The results show that pupil's input knowledge was at a very high level. They achieved the greatest improvement in educational activities focused on English vocabulary and measurement. According to the questionnaire was the lesson of the Art assessed as fun. Pupils appreciated working outdoors.eng
dc.date.accepted2022-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFlašar, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam