Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorBajtová, Jitka
dc.date.accessioned2021-11-22T12:34:36Z
dc.date.available2021-11-22T12:34:36Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4631
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je vyhodnocení současného využívání marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce Gastro a navržení takových opatření, která by zvýšila tržby a zisk a přispěla ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Provedla jsem dva marketingové výzkumy. Jeden byl určen pro zákazníky a druhý pro spotřebitele (potenciální zákazníky) prodejny Gastro. Na základě zjištěných údajů a informací získaných pozorováním a rozhovory s majiteli podniku jsem navrhla opatření, které se týká svačin pro školáky, toto opatření jsem ekonomicky zhodnotila.cze
dc.format85 s. včetně 15 s. příloh
dc.format85 s. včetně 15 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectretailingcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingové nástrojecze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectretailingeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing instrumentseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleVyužití marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce Gastrocze
dc.title.alternativeApplication of marketing instruments in the retail subject Gastroeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14856
dc.description.abstract-translatedThe aim of my bachelor thesis is to evaluate the current use of marketing instrumensts in the retail subject Gastro and propose such measures to increase revenues and profits and raise the competitiveness of firms. I had two conducted marketing research. One was designed for customers and other was designed consumers (potential customers) Gastro stores. Based on the collected data and information obtained by observation and interviews with business owners I have suggested measures concerning snacks for schoolchildren, the measure I am economically evaluated.eng
dc.date.accepted2010-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam