Společenská odpovědnost vybrané organizace
Abstrakt
Téma společenské odpovědnosti (CSR) se stává čím dál atraktivnějším, jak pro média, tak pro samotné firmy a instituce. Společenská odpovědnost firmy totiž stále více zajímá jednotlivce jako jsou občani, zaměstnanci a zákazníci. Je důležité si uvědomit, že společenská odpovědnost už dávno není vnímána jako pouze příspěvek na charitu.
Cílem této diplomové práce je zhodnocení, jak vybraný podnik přistupuje ke společenské odpovědnosti. Na základě zjištěných skutečností budou doporučeny návrhy, které by mohly zlepšit společenskou odpovědnost vybrané firmy.
Tato práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla definována společenská odpovědnost, její výhody, principy, kritika a další témata s ní spojená. V praktické části je definován cíl této práce a metodika. Dále je popisován vybraný podnik, jeho služby a aktivity společenské odpovědnosti. Práce obsahuje výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě jsou doporučovány návrhy na zlepšení společenské odpovědnosti ve vybrané organizaci.