Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVolek, Tomáš
dc.contributor.authorŠpillerová, Michaela
dc.date.accessioned2025-03-06T08:43:46Z
dc.date.available2025-03-06T08:43:46Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46367
dc.description.abstractTéma společenské odpovědnosti (CSR) se stává čím dál atraktivnějším, jak pro média, tak pro samotné firmy a instituce. Společenská odpovědnost firmy totiž stále více zajímá jednotlivce jako jsou občani, zaměstnanci a zákazníci. Je důležité si uvědomit, že společenská odpovědnost už dávno není vnímána jako pouze příspěvek na charitu. Cílem této diplomové práce je zhodnocení, jak vybraný podnik přistupuje ke společenské odpovědnosti. Na základě zjištěných skutečností budou doporučeny návrhy, které by mohly zlepšit společenskou odpovědnost vybrané firmy. Tato práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla definována společenská odpovědnost, její výhody, principy, kritika a další témata s ní spojená. V praktické části je definován cíl této práce a metodika. Dále je popisován vybraný podnik, jeho služby a aktivity společenské odpovědnosti. Práce obsahuje výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě jsou doporučovány návrhy na zlepšení společenské odpovědnosti ve vybrané organizaci.cze
dc.format92s. (143 165 znaků)
dc.format92s. (143 165 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspolečenská odpovědnostcze
dc.subjectCSRcze
dc.subjectkvantitativní výzkumcze
dc.subjectstakeholdeřicze
dc.subjecttři pilířecze
dc.subjectcorporate social responsibilityeng
dc.subjectCSReng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.subjectstakeholderseng
dc.subjectthree pillarseng
dc.titleSpolečenská odpovědnost vybrané organizacecze
dc.title.alternativeCorporate social responsibility of the selected organizationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag61018
dc.description.abstract-translatedThe topic of corporate social responsibility (CSR) is becoming increasingly attractive, for both the media and companies or institutions themselves. The corporate responsibility is in fact of interest of individuals such as citizens, employees and customers. It is important to realize, that social responsibility is no longer considered just as a contribuliton to charity. The aim of the thesis is to evaluate how the selected company approaches the social responsibility. Based on the findings, suggestions that could improve the social responsibility of the selected company are recommended. This thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part defined social responsibility, its benefits, principles, criticism and other topics related to it. The practical part defines the aim of this thesis and methodology. The selected company, its services and social responsibility activities are also described. The thesis contains the results of a questionnaire survey, on the basis of which suggestions for improving social responsibility in a selected organization are recommended.eng
dc.date.accepted2022-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam