Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrchota, Jaroslav
dc.contributor.authorVrtalová, Petra
dc.date.accessioned2025-03-06T08:43:48Z
dc.date.available2025-03-06T08:43:48Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46374
dc.description.abstractTématem diplomové práce je online marketing ve vybrané společnosti. Konkrétně se jedná o společnost Koh-i-noor Hardtmuth a.s. se sídlem v Českých Budějovicích. Hlavním cílem této práce je charakterizovat online marketing ve vybrané společnosti a na základě vybraných analýz navrhnout zlepšení současného stavu. K dosažení tohoto cíle bylo provedeno dotazníkové šetření na území České republiky. Cílem výzkumu bylo zjistit především povědomí veřejnosti a získat ucelený přehled o marketingových aktivitách společnosti Koh-i-noor Hardtmuth v online prostředí. Nejen z těchto zjištění, ale i na základě osobních rozhovorů se členy marketingového a vývojového oddělení dané společnosti je sestaven hlavní návrh práce. Pro vyčíslení nákladů na uvedený návrh byla oslovena nezávislá IT společnost, se kterou byly provedeny individuální konzultace o možném postupu implementace a stanoven rozpočet. Následná uvedená doporučení se týkají oblastí online marketingových nástrojů, které společnost Koh-i-noor Hardtmuth v současné době využívá. V poslední části práce jsou uvedena rozšířená doporučení pro budoucí rozvoj společnosti Koh-i-noor Hardtmuth se zaměřením na nástroje komunikačního mixu pro oblasti Online Public Relations, Online Direct Marketing, Internetová podpora prodeje a Internetová online reklama.cze
dc.format94 s. (154 891 znaků)
dc.format94 s. (154 891 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOnline marketingcze
dc.subjectonline marketingová komunikacecze
dc.subjectwebové stránkycze
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjectčeská značkacze
dc.subjectOnline marketingeng
dc.subjectonline marketing communicationeng
dc.subjectwebsiteeng
dc.subjectsegmentationeng
dc.subjectCzech brandeng
dc.titleOnline marketing ve vybrané společnosticze
dc.title.alternativeOnline marketing in the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag62761
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on online marketing in a selected company. Specifically, the company Koh-i-noor Hardtmuth a.s. situated in České Budějovice. The main aim is to characterize the online marketing in this company and based on selected analyses to propose improvements to the current situation. To achieve this aim, a questionnaire survey was carried out in the Czech Republic. The research goal was to find out mainly public awareness and to get a comprehensive overview of the marketing activities of Koh-i-noor Hardtmuth in the online environment. Not only from these findings but also following personal interviews with members of Koh-i-noor Hardtmuth's marketing and development department, the main proposal of the thesis. To quantify the cost of the above proposal, an independent IT company was contacted and individual consultations were carried out on the possible implementation procedure and a budget was set. Subsequent recommendations concern the areas of the online marketing tools currently used by Koh-i-noor Hardtmuth. In the last part of the thesis extended recommendations for the future development of Koh-i-noor Hardtmuth are given, focusing on communication mix tools for the areas of Online Public Relations, Online Direct Marketing, Internet Sales Support, and Internet Online Advertising.eng
dc.date.accepted2022-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam