Online marketing ve vybrané společnosti
Abstrakt
Tématem diplomové práce je online marketing ve vybrané společnosti. Konkrétně se jedná o společnost Koh-i-noor Hardtmuth a.s. se sídlem v Českých Budějovicích.
Hlavním cílem této práce je charakterizovat online marketing ve vybrané společnosti a na základě vybraných analýz navrhnout zlepšení současného stavu.
K dosažení tohoto cíle bylo provedeno dotazníkové šetření na území České republiky. Cílem výzkumu bylo zjistit především povědomí veřejnosti a získat ucelený přehled o marketingových aktivitách společnosti Koh-i-noor Hardtmuth v online prostředí. Nejen z těchto zjištění, ale i na základě osobních rozhovorů se členy marketingového a vývojového oddělení dané společnosti je sestaven hlavní návrh práce. Pro vyčíslení nákladů na uvedený návrh byla oslovena nezávislá IT společnost, se kterou byly provedeny individuální konzultace o možném postupu implementace a stanoven rozpočet.
Následná uvedená doporučení se týkají oblastí online marketingových nástrojů, které společnost Koh-i-noor Hardtmuth v současné době využívá. V poslední části práce jsou uvedena rozšířená doporučení pro budoucí rozvoj společnosti Koh-i-noor Hardtmuth se zaměřením na nástroje komunikačního mixu pro oblasti Online Public Relations, Online Direct Marketing, Internetová podpora prodeje a Internetová online reklama.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Možnosti a formy on-line vyučování na 2. stupni ZŠ
Hrušková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2022)Tato diplomová práce se zabývá možnostmi a formami on-line výuky na 2. stupni ZŠ. V teoretické části je představena on-line výuka jako alternativní forma vzdělání, která je v současné době často uzavřených škol preferována, ... -
Možnosti online dotazování v ČR
Boukalová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2008)Cílem diplomové práce bylo zhodnotit nabídku produktů v oblasti online výzkumů a jejich využití spotřebitelskou organizací. Poté navrhnout metodiku pro sestavování online dotazníku a následně ji prakticky ověřit pomocí ... -
E-commerce v hotelnictví
Nedorostová, Táňa (Jihočeská univerzita, 2014)Diplomová práce se věnuje problematice e-commerce v hotelnictví v kontextu malých a středních hotelu v Jihočeském kraji. Hlavním cílem je příprava nástrojů a návrhy opatření pro využívání nástrojů e-commerce pro online ...