Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorŠímová, Sandra
dc.date.accessioned2025-03-06T08:44:35Z
dc.date.available2025-03-06T08:44:35Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-09-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46469
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je navrhnout změny v prostorovém uspořádání vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je Kaufland ve Strakonicích. Na základě zmapování současného rozvržení obchodní jednotky a zjištění spokojenosti zákazníků s dosavadním prostorovým uspořádáním je navržen nový model obchodní jednotky. Teoretická část je zaměřena na nastudování informací k tématu bakalářské práce. V praktické části práce se nachází zmapovaný současný model prodejní plochy, výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě je navržen nový model prodejní plochy.cze
dc.format47
dc.format47
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpace managementcze
dc.subjectnákupní atmosféracze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectmerchandisingcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectuspořádání prodejní plochycze
dc.subjectSpace managementeng
dc.subjectshopping atmosphereeng
dc.subjectshopping behavioureng
dc.subjectmerchandisingeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectstore layouteng
dc.titleSpace management vybrané obchodní jednotkycze
dc.title.alternativeThe retail space managementeng
dc.title.alternative-cze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag60697
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to propose changes in the space layout of the selected retail unit. The selected retail unit is Kaufland in Strakonice. Based on the mapping of the current layout of the unit and the customer satisfaction with the current space layout, a new model of the retail unit is proposed. The theoretical part is focused on the study of information on the topic of the space management. The practical part of the thesis includes the mapping of the current sales area model, the results of the questionnaire survey, on the basis of which a new sales area model is proposed.eng
dc.date.accepted2022-10-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam