Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMartíšková, Petra
dc.contributor.authorZemanová, Nikola
dc.date.accessioned2025-03-06T08:44:38Z
dc.date.available2025-03-06T08:44:38Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-09-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46480
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá fenoménem sociálních médií a jeho využitím v marketingu podniku. Konkrétně pojednává o možnostech marketingové komunikace na internetu a současných trendech v této oblasti, které souvisí s popisem marketingových nástrojů v online marketingu. Na základě analýzy marketingových nástrojů jsou popsány nejpopulárnější sociální média. Výzkum je prováděn na společnosti Fleppi s.r.o., která se zabývá prodejem papírenských potřeb v České republice. Analýza sociálních médií společnosti se zaměřuje na prováděné aktivity na Instagramu a Facebooku. Součástí analýzy je i rozhovor s majitelkou společnosti. Výsledky výzkumného šetření přinášejí zpětnou vazbu, která společnosti pomůže při tvorbě inovací s cílem zlepšení prezentace společnosti na sociálních mediích.cze
dc.format63 s. (18 338 znaků)
dc.format63 s. (18 338 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectsociální médiacze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.titleVyužití sociálních medií v podnikové praxicze
dc.title.alternativeUse of social media in business practiseeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63942
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the phenomenon of social media and their use in company marketing. Specifically, it discusses the possibilities of marketing communication on the internet and the current trends in this area, which relates to the description and analysis of marketing tools in online marketing. Based on the analysis of marketing tools are analyzed the most popular social media. The research is conducted on the company Fleppi s.r.o, which deals with sales of stationery supplies in the Czech Republic. The analysis of its social media focuses on Instagram and Facebook activities. Part of the analysis is also an interview with the owner of the company. The results bring feedback, which will help the company make any necessary changes to its activities on social networks and make a better marketing strategy.eng
dc.date.accepted2022-10-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam