Návrh eventu na komunikaci vybrané firmy
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je návrh eventu na komunikaci vybrané firmy. V rámci této práce je zpracována literární rešerže, zaměřená na problematiku event marketingu. V praktické části se práce zabívá samotným plánováním eventu, od stanovení cílů a cílové skupiny, až po poslední detaily v propagaci a následné kontroly.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Event marketing
Urbancová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2018)Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve popisuje komunikační nástroje, jejich hlavní účel, výhody a ... -
Event marketing
Novotná, Michaela (Jihočeská univerzita, 2016)Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je nejprve řešena problematika jednotlivých nástrojů ... -
Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví
Hlinková, Iva (Jihočeská univerzita, 2009)V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším ...