Procesní modely podniků zapojených v systému Fairtrade
Abstrakt
Disertační práce se zabývá především problematikou Fairtrade a procesního modelování podle pravidel FLOCERT. V České republice se již několik let setkáváme s fairtradovou produkcí, respektive produkty spravedlivého obchodování. Na trh se dostávají produkty stále více nových značek a častěji se objevují otázky, co která značka a logo představuje a které produkty jsou spravedlivé a které nejsou. Práce se tedy zabývá konkrétním typem certifikace, kterým je Fairtrade? na bázi modelování procesů k získání této certifikace.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Rozvoj značky Fairtrade v ČR
Nácovská, Aneta (Jihočeská univerzita, 2016)Hlavním cílem práce je zhodnotit současnou situaci značky Fairtrade na českém trhu a navrhnout možnosti jejího dalšího rozvoje. Dalším cílem je zjistit do jaké míry je nákup fairtradových výrobků cílený. Stěžejní součástí ... -
Marketingová komunikace značky Fairtrade
Dudová, Klára (Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Fairtrade v obchodě Bylinné a klášterní produkty v Českých Budějovicích. Teoretická část je zaměřena na popis pojmů jako je marketingová komunikace, komunikační ... -
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Šimková, Simona (Jihočeská univerzita, 2015)Hlavním cílem této práce je zmapovat, jak spotřebitelé vnímají značku Fairtrade. Fair trade je obchodní partnerství, které nabízí lepší obchodní podmínky a pomáhá znevýhodněným producentům žít lepší život. Teoretická část ...