Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLohrová, Helena
dc.contributor.authorMrázová, Anna
dc.date.accessioned2025-03-06T08:47:07Z
dc.date.available2025-03-06T08:47:07Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46571
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce jsou jazykové aspekty vyrůstání v bilingvním prostředí. Cílem práce je nahlédnout do života bilingvní rodiny, která zažívá raný bilingvismus u dětí, z pohledu rodičů i bilingvních jedinců a tyto dva pohledy porovnat. Součástí práce je teoretický úvod do problematiky bilingvismu u dětí a aspektů souvisejících s tímto tématem. Analytická část představuje provedený výzkum, v němž byly zkoumány zkušenosti s bilingvismem osmi rodin s dětmi, které se od raného dětství učí dvěma jazykům současně.cze
dc.format72 s.
dc.format72 s.
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectBilingvismuscze
dc.subjectbilingvní rodinacze
dc.subjectdvojjazyčné děticze
dc.subjectraný bilingvismuscze
dc.subjectjazyková analýzacze
dc.subjectBilingualismeng
dc.subjectbilingual familyeng
dc.subjectbilingual childreneng
dc.subjectearly bilingualismeng
dc.subjectlanguage analysiseng
dc.titleGrowing up bilingually: A survey into the aspects of language acquisition when two different languages are learned at the same timecze
dc.title.alternativeGrowing up bilingually: A survey into the aspects of language acquisition when two different languages are learned at the same timeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65592
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the linguistic aspects of growing up in a bilingual environment. The aim of the thesis is to gain an insight into the life of bilingual families experiencing early bilingualism in their children, to reflect on these experiences from the perspective of both parents and bilingual individuals and compare these two views. The thesis includes a theoretical introduction to bilingualism in children. The analytical part presents the undertaken research, in which the experiences examining the bilingualism of eight families with children who learn two languages at the same time from early childhood were investigated.eng
dc.date.accepted2022-06-13
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk a literatura - Německý jazyk a literaturacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKozubíková Šandová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam