Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorBrož, Michal
dc.date.accessioned2021-11-22T12:35:05Z
dc.date.available2021-11-22T12:35:05Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4671
dc.description.abstractV této bakalářské práci se zabývám procesem uvedení nového výrobku na farmaceutický trh, a to jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Jedná se o produkt Echinacea 100 + vitamin C společnosti AROMATICA CZ s.r.o. V praktické části pohlížím na problematiku převážně z hlediska 4P. Závěr práce obsahuje zhodnocení postupu uvedení produktu na trh a návrh možných změn.cze
dc.format67 s., 5 s. příloh
dc.format67 s., 5 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectfarmaceutický trhcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectpharmaceutical marketeng
dc.titleUvedení nového produktu na farmaceutický trh.cze
dc.title.alternativeIntroduction of a new product on the pharmaceutical market.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14970
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on an introduction of a new product of the AROMATICA CZ s.r.o. company on the pharmaceutical market. The aim of the thesis is to analyze the process of the introduction of the product and suggest possible improvements.eng
dc.date.accepted2010-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam