Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorEmrová, Nicole
dc.contributor.authorAuská, Jana
dc.date.accessioned2025-03-06T09:01:02Z
dc.date.available2025-03-06T09:01:02Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46940
dc.description.abstractPředmětem této práce je kvalita v sociální práci v kontextu standardů kvality sociálních služeb. Teoretická část specifikuje základní pojmy jako je sociální práce, sociální služby či kvalita v sociální práci. Dále popisuje jednotlivé standardy kvality sociálních služeb a jejich význam. Tato práce obsahuje kvalitativní výzkum, který byl zrealizován prostřednictvím rozhovorů se třemi pracovnicemi krizového centra THEiA o.p.s. Pomocí těchto rozhovorů zkoumám vliv standardů kvality na práci a každodenní činnost pracovníků dané organizace a vliv na kvalitu poskytovaných služeb.cze
dc.format36 stran, 76.010 znaků
dc.format36 stran, 76.010 znaků
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSociální prácecze
dc.subjectsociální službycze
dc.subjectkvalita v sociálních službáchcze
dc.subjectstandardy kvality sociálních služeb.cze
dc.subjectSocial workeng
dc.subjectsocial serviceseng
dc.subjectquality in social serviceseng
dc.subjectstandards of social services.eng
dc.titleKvalita v sociální práci v kontextu standardů kvality sociálních služebcze
dc.title.alternativeQuality in social work in the context of quality standards of social serviceseng
dc.title.alternativeKvalita v sociální práci v kontextu standardů kvality sociálních služebcze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65654
dc.description.abstract-translatedThe subject of this work is quality in social work in the context of quality standards of social services. The theoretical part specifies basic concepts such as social work, social services or quality in social work. It also descibes the individual quality standards of social services and their importance. This work contains qualitative research, which was carried out trough interviews with three employees of the crisis center THEiA o.p.s. Using these interviews, I examine the impact of quality standards on the work and daily activities of employees of the organization and the impact on the quality of services provided.eng
dc.date.accepted2022-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeElich, Markéta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam