Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNichtburgerová, Danuše
dc.contributor.authorMatejová, Petra
dc.date.accessioned2021-11-22T12:35:24Z
dc.date.available2021-11-22T12:35:24Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4694
dc.description.abstractHlavním cílem této práce bylo zjistit, jestli komunikace v organizaci a vztahy mezi pracovníky mají vliv na efektivitu práce ve firmě. V teoretické části bylo přiblíženo, co je to komunikace, její druhy, funkce etc. Další na co bylo poukázáno, jsou interakce a asertivita. V praktické části je popsán způsob výzkumu, který byl prováděn kvantitativní a kvalitativní metodou v pobočce České pošty Písek 1. Dotazníky byly rozdány mezi řadové pracovníky a rozhovory se prováděly s vedoucími pracovníky. Také bylo provedeno pozorování. Ze získaných dat výzkumu byla potvrzena hypotéza. Velmi důležité jsou kvalitní informace, komunikace a dobré vztahy mezi pracovníky. Doporučení, která jsem vytvořila pro firmu, se zaměřují na hodnocení pracovníků, dále na zmiňovanou kvalitu, množství informací a na jejich včasné šíření. Změna strategie a definování cílů, které by zaměstnance celé České pošty, s.p. lépe informovalo o budoucích pracovních změnách. Zaměstnanci by pracovali efektivněji.cze
dc.format88
dc.format88
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectkomunikace v organizacicze
dc.subjectinterakce mezi pracovníkycze
dc.subjectasertivitacze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectcommunication in the organizationeng
dc.subjectinteraction among employeeseng
dc.subjectassertivityeng
dc.titleInterakce a komunikace v organizacicze
dc.title.alternativeInteraction and communication in the organizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15043
dc.description.abstract-translatedThe main target of this work was to found out if efficiency of communication in organization and worker relations impact company work. In the theoretic part, it was approached what communication is, its varieties, functions etc. Another thing I pointed out are interactions and assertivity. In the practic part there is depicted a way of research that was carried out by quantitative and qualitative method in the Czech post office subsidiary Písek 1. Questionnaires were handed out among ordinary workers and interviews proceeded with executives. Surveillance was made as well. From facts that were acquired by research the hypothesis was confirmed. Good-class information, communication and good worker relations are very important. Recommendations, which I created for company, are focused on workers rating, furthermore on alluded information quality and their amount and on well-timed spreading of them. Change of strategy and targets definition, what would give better information about future work changes to employees of all Czech post office, s.e. Employees would work more effectively.eng
dc.date.accepted2010-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam