Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaderná, Eva
dc.contributor.authorVlášková, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-22T12:35:39Z
dc.date.available2021-11-22T12:35:39Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4709
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v oblasti Krkonoše. Konkrétně byl výzkum zaměřen na značku "Krkonoše - originální produkt."cze
dc.format43 s., 10 s. obr. příloh
dc.format43 s., 10 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectregionální značkacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectregional brandeng
dc.titleAnalýza využití regionální značky v oblasti Krkonošcze
dc.title.alternativeThe analyse of exploitation the regional brand in the region of Krkonošeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15084
dc.description.abstract-translatedThis work analyses the development of usage the regional brand and impact by producents certification of product in the regional of Krkonoše. I have choosen on the brand "Krkonoše - original product."eng
dc.date.accepted2010-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam