Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaderná, Eva
dc.contributor.authorMarečková, Ilona
dc.date.accessioned2021-11-22T12:35:44Z
dc.date.available2021-11-22T12:35:44Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4714
dc.description.abstractRegionální značení je novodobým způsobem, jak zviditelnit tradiční české regiony a zároveň oživit jejich ekonomiku. Má bakalářská práce se problematikou regionálního značení zabývá. Cílem je analyzovat regionální značky na území Jihočeského kraje. Výsledkem analytické části práce je literární rešerše a územní analýza dostupnosti značek na území Jihočeského kraje, které byly zpracovány na základě studia související odborné literatury a dalších zdrojů. Praktickou část práce tvoří marketingový výzkum, provedený formou osobního dotazování, jenž bylo zaměřeno na zjištění známosti regionální značky "Chutná hezky. Jihočesky" a známosti prodejních míst. Rovněž byly provedeny řízené rozhovory, které se zabývaly procesem certifikace jednotlivých regionálních značek.cze
dc.format67 s., 16 s. příloh
dc.format67 s., 16 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectregionální značkacze
dc.subjectřízení značkycze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectregional brandeng
dc.subjectBrand Managementeng
dc.titleAnalýza regionálních značek v Jihočeském krajicze
dc.title.alternativeThe analyse of the regional brands in the region of South Bohemiaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15099
dc.description.abstract-translatedRegional label is a modern way to highlight the traditional Czech regions and also to revive their economy. My bachelor thesis is dealing with issues of regional labeling. The aim is to analyze the regional brands in the region of South Bohemia. The result of the analysis is a literature review and territorial analysis of the availability of brands in the Region, which were drawn from a study of related literature and other sources. The practical part consists of marketing research, which was conducted through personal interviews, focused on finding acquaintance reginal brand "Tastes nicely. South Bohemian" and awareness of points of sale. Also were conducted guided interviews, which dealt with the certification process of regional brands.eng
dc.date.accepted2010-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam