Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaderná, Eva
dc.contributor.authorMaršálková, Jitka
dc.date.accessioned2021-11-22T12:35:46Z
dc.date.available2021-11-22T12:35:46Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4716
dc.description.abstractTato bakalářská práce analyzuje využití regionální značky Šumava u vybraných producentů. Hlavním cílem práce je zjistit přínosy pro producenty registrovaných produktů a služeb. Na základě analýzy navrhnout zlepšení v systému ‚qregionální značky''.cze
dc.format57 s, 4 s. obr. příloh
dc.format57 s, 4 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectregionální značkacze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectřízený rozhovorcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectregional markeng
dc.subjectproducteng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectinterview-driveneng
dc.titleAnalýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumavacze
dc.title.alternativeThe analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumavaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15101
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work analyses utilisaton regional mark ‚Šumava - originál product' at choosen producers. The main target of this work is find out contributions for producers of registration articles and services. On the basis of analysis to suggest improvement system ‚qregional mark'eng
dc.date.accepted2010-06-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam