Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaderná, Eva
dc.contributor.authorŠvarcová, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-22T12:35:53Z
dc.date.available2021-11-22T12:35:53Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-09-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4723
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zanalyzovat využití regionální značky Šumava originální produkt a dopady u výrobců, kteří se zapojili do systému certifikace. V teoretické části je popsán marketing, marketingové řízení, marketingový mix, strategické řízení značek a regionální značka. Praktická část je založena na systému řízených rozhovorů s výrobci. Cílem bylo zjistit přínosy značky, oceňované prvky promotion a celkovou spokojenost se značkou. Na základě výsledků bylo navrženo několik možností, jak zlepšit informovanost o značce a marketingovou komunikaci.cze
dc.format68 s., 12 s. příloh
dc.format68 s., 12 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectregionální značkacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing operatingeng
dc.subjectregional brandeng
dc.titleAnalýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumavacze
dc.title.alternativeThe analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumavaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15115
dc.description.abstract-translatedThe main goal of the bachelor thesis was analyzed the regional brand Šumava The Original Product and impacts of producers, who are joined the process of certification. Marketing, marketing operating, marketing mix, the brand operating and regional brand are described in the teoretic part. Practical part is based on system of conversation with producers. The goal were find out contributes, main estimated elemnts of promotion and satisfaction with the brand. On the basic of results were suggested several proposals, how to improve knowledge about the brand and its promotion.eng
dc.date.accepted2010-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam