Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorChlumáková, Ivana
dc.date.accessioned2021-11-22T12:35:55Z
dc.date.available2021-11-22T12:35:55Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4725
dc.description.abstractCílem práce je analyzovat používání nástrojů marketingové komunikace u nestátní neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele. Pro svou práci jsem si vybrala konkrétně SOS - Sdružení obrany spotřebitelů, o. s. a jeho pobočku v Českých Budějovicích - Spotřebitelské informační centrum České Budějovice.cze
dc.format86 s.
dc.format86 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectnestátní neziskové organizacecze
dc.subjectochrana spotřebitele.cze
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectnon-state and non- profit organisationseng
dc.subjectconsumer protection.eng
dc.titleMarketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitelecze
dc.title.alternativeMarketing communication of non-state and non- profit organisations in the area of consumer protectioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15118
dc.description.abstract-translatedThe aim is to analyze the use of marketing communication tools for non-profit organizations in consumer protection. For my work I chose specifically SOS - Consumers Defence Association, o.s. and its branch in Ceske Budejovice - Consumer Information Centre Ceske Budejovice.eng
dc.date.accepted2010-06-03
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam